Χρήσιμες Πληροφορίες
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις
Θέλω να επιστρέψω μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας που παρέλαβα
Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής που περιγράφουμε εδώ. Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.
Αν παρέλαβες και πλήρωσες στο φυσικό μας κατάστημα, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο κατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Για να επιστραφεί το προϊόν στο eccentricobags.gr, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Σακελαρίου Λάμπρου 20, 43100 Καρδίτσα, Tηλέφωνο: 2441072582 με την ένδειξη “προς eccentricobags.gr”.
Τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Hendrerit mollis facilisi odio a montes scelerisque a scelerisque justo a praesent conubia aenean mi tempor.
Θα πάρω τα χρήματα μου πίσω στην περίπτωση της επιστροφής;
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν που θα μας επιστραφεί πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ).
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται κατά προτίμηση με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς.
Επιθυμώ την αντικατάσταση ενός προϊόντος
Για αλλαγή προϊόντος μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2441072582, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 14 μ.μ. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει η αντικατάσταση. Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής. Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά κάτι λείπει, τι κάνω;
Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2441072582, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 14 μ.μ. ή με email στο info@eccentricobags.gr
Εντόπισα ελλαττωματικό προϊόν κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου
Κάθε παραγγελία που φεύγει από το ηλεκτρονικά κατάστημα eccentricobags.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους.
Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 2441072582, από Δευτέρα έως και Σάββατο 9 π.μ. – 14 μ.μ.).
Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση χρειαστείτε
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας: